fbpx
Podcast sobre vins i música, teatre i vinyes

9. EUFÒRIA TV3 i ENSURTS AL CAMP

Compartir:

Hola! Benvinguts al nou episodi de Música, vins i altres coses.

Us heu trobat mai un ramat d’ovelles pasturant lliurement? Heu coincidit amb elles? Heu vist al pastor?, potser el gos? La Mariona ens explica que aquesta setmana acabant de plantar ceps petitons i deixant-los ben macos va coincidir que el ramat que guarden també a Can Morral, estava pasturant lliurement per les vinyes. Fins aquí tot normal, la qüestió és que no veien el pastor enlloc. De cop hi volta el veuen estirat a terra… Us esperem dins per esbrinar el què.

En Mateu està en plan critico-reflexiu. Hi ha dies de tot, dies que et trobes amb tècnics de sala molt amables i proactius amb la feina, t’ajuden amb tot i es presenta realment una jornada amable de treballar i acabes fent la funció de l’espectacle òptima. El programa anterior parlem que l’espectacle de Bruna, el musical a Sant Andreu de la Barca com a Canet de Mar van ser exitosos en part pel bon tracte i amabilitat de l’equip tècnic de la mateixa sala que fan que tots nosaltres treballem a gust i amb bon peu.

Ara bé, hi ha dies, com la representació de Les històries de l’avi Josep a La Sala de Rubí, que va anar molt bé, el públic eufòric i molt content d’haver assistit a un espectacle dalt de l’escenari. Es va crear un caliu òptim per a aquest espectacle. El petit inconvenient va ser que els tècnics de l’espai no van ser del tot amables ni pro actius a l’hora de treballar. Va anar molt millor que amb la representació de Bruna al mateix espai, però pel sol fet que hi havia un noi nou que estava disposat a tot.

El Mateu ens posa damunt la taula una reflexió a causa del nou programa de TV3 Eufòria. Per què fem aquests programes? Què valoren? Hi ha vertaderament valor musical o és pur entreteniment? Sou més de, El Llop o Eufòria?

Ens veiem dins i us ho expliquem tot!

Deixa un comentari

Més publicacions del blog

los elementos básicos de una partitura de musical

Tu Blog de Escena – Capítulo 4 – Los 5 elementos más comues que encontramos en una partitura de teatro musical

Hace cientos de años que se inventó una manera peculiar de dejar ‘registrada’ la música a través de la escritura. Fue, para mí, un desarrollo muy completo y minuciosos que con los años se ha ido desarrollando y que cada compositor de cada época, pues añadía sus cosillas y leyendas nuevas que con el tiempo han ido quedando de manera oficial. A día de hoy, la música contemporánea tiene una simbología que prácticamente nadie sabe leer, solo aquellos músicos que la estudian. Por suerte, la música más popular, más tradicional y que también refleja la música moderna, se puede aprender, en pequeño grado, en las escuelas.

Que necesita un espacio ideal de teatro

Tu Blog de Escena – Capítulo 2 – Qué aspectos técnicos mínimos debe contener un espacio ideal para programar un espectáculo musical.

En la entrada de hoy va a ser uno de esos post dónde me voy a quedar muy bien, ya que voy a escribir todo lo que debería tener una sala de teatro o espacio escénico IDEAL para acoger un espectáculo musical. D’entrada dejadme ser muy honesto y es que esto pocas veces pasa, porque un teatro es como una casa, no tiene fin, puedes ir poniendo cosas y cosas, y hacer obras y venga y más, hasta que el espacio te dice basta. Pues bien, es un poco similar, pero vamos a coger como ejemplo un teatro grande, con una programación estable potente. Aquellos teatros donde se representan los mejores espectáculos nacionales e internacionales, aquellos espacios que pueden mutar en modificar su caja negra de la noche al día para que el público pueda tener la experiencia que se merece. Empezamos.

Aquest web utilitza cookies pròpies i de tercers per al seu correcte funcionament i per a fins analítics i per mostrar-te publicitat relacionada amb les seves preferències en base a un perfil elaborat a partir dels teus hàbits de navegació. Al fer clic al botó Acceptar, accepta aquestes tecnologies i el processament de les dades per a aquests propòsits.   
Privacidad