fbpx

4.TAKE A BREATH I TCA

Compartir:

En l’episodi d’avui us mostrem la traducció de la cançó ‘Respira’. La cançó original la trobareu a Soptify i forma part de l’espectacle de Les històries de l’avi Josep. L’adaptació a l’anglès l’ha fet l’increïble Marc Gómez, company nostre de professió i la cantant és la Nicole Visco, una companya que es van conèixer amb en Mateu quan estudiava el Master de direcció musical per Teatre Musical a Glasgow, al Regne Unit. Ella viu a Orlando, però sense problema ens ha enviat els seus ‘takes’ de veu i hem pogut muntar la cançó que serà en un inici per enviar a un concurs i posteriorment per distribuir a spotify i totes les plataformes. No us la perdeu que en el capítol d’avui us deixem escoltar una prèvia!

Us deixo l’enllaç de moment de la cançó en català per si no la coneixeu – AQUÍ

També us deixo un vídeo de la cançó en directe interpretada per la Mar Puig i el Mateu Peramiquel

https://www.youtube.com/watch?v=XYbilE59Iog&t=1s

La Mariona us porta la seva experiència amb l’aprenentatge amb la detecció el TCA que és un fong que pot afectar a la producció final del vi, no us perdeu com ens explica el procés de segona fermentació i com es desgorja el vi per fer el procés de detecció del TCA.

No us ho perdeu!

Deixa un comentari

Més publicacions del blog

los elementos básicos de una partitura de musical

Tu Blog de Escena – Capítulo 4 – Los 5 elementos más comues que encontramos en una partitura de teatro musical

Hace cientos de años que se inventó una manera peculiar de dejar ‘registrada’ la música a través de la escritura. Fue, para mí, un desarrollo muy completo y minuciosos que con los años se ha ido desarrollando y que cada compositor de cada época, pues añadía sus cosillas y leyendas nuevas que con el tiempo han ido quedando de manera oficial. A día de hoy, la música contemporánea tiene una simbología que prácticamente nadie sabe leer, solo aquellos músicos que la estudian. Por suerte, la música más popular, más tradicional y que también refleja la música moderna, se puede aprender, en pequeño grado, en las escuelas.

Que necesita un espacio ideal de teatro

Tu Blog de Escena – Capítulo 2 – Qué aspectos técnicos mínimos debe contener un espacio ideal para programar un espectáculo musical.

En la entrada de hoy va a ser uno de esos post dónde me voy a quedar muy bien, ya que voy a escribir todo lo que debería tener una sala de teatro o espacio escénico IDEAL para acoger un espectáculo musical. D’entrada dejadme ser muy honesto y es que esto pocas veces pasa, porque un teatro es como una casa, no tiene fin, puedes ir poniendo cosas y cosas, y hacer obras y venga y más, hasta que el espacio te dice basta. Pues bien, es un poco similar, pero vamos a coger como ejemplo un teatro grande, con una programación estable potente. Aquellos teatros donde se representan los mejores espectáculos nacionales e internacionales, aquellos espacios que pueden mutar en modificar su caja negra de la noche al día para que el público pueda tener la experiencia que se merece. Empezamos.

Aquest web utilitza cookies pròpies i de tercers per al seu correcte funcionament i per a fins analítics i per mostrar-te publicitat relacionada amb les seves preferències en base a un perfil elaborat a partir dels teus hàbits de navegació. Al fer clic al botó Acceptar, accepta aquestes tecnologies i el processament de les dades per a aquests propòsits.   
Privacidad